Wednesday 15 April 2015

Sinki Dapur Sumbat || Plumber Area Petaling Jaya, Taman Sri Manja, Bandar Sunway, Kelana Jaya, Taman Mayang, Tropicana, Kota Damansara, Sierramas, Manjalara, Maluri, Parkcity dan sekitarnya.


SINKY DAPUR SUMBAT - RM180

Sinky Dapur Sumbat
Sinky Dapur Sumbat

Masalah utama sinki dapur adalah lemak dari sisa-sisa memasakkan seperti minyak masak, ayam daging dan sebagainya. Lemak-lemak ini kalau dibiarkan ianya akan mengeras hingga susah untuk di keluarkan. Sekiranya sudah susah untuk dikeluarkan maka terpaksa harus dibuat paip baru. Untuk mengelakkan agar lemak boleh berkurang adalah dengan memasukkan air panas pada lubang paip yang tersumbat atau memasukkan bahan kimia yang khas untuk sumbat pada lubang paip yang tersumbat tersebut.

Resiko menggunakan bahan kimia adalah boleh menghakis paip bahkan merosakkan barangan lain.

*Harga adalah sesuai dengan keadaan masa baikpulih. Sebagai contoh sinky dapur sumbat, dan setelah kami betulkan ternyata ada paip atau spare part yang rosak dan perlu di tukar maka barang dan upah tambahan akan kami berikan. Dan juga kemungkinan lain adalah sinky dapur sudah sumbat dalam masa lama sehingga kami akan susah untuk keluarkan lemak-lemak tersebut. Dan mungkin juga disebabkan pemasangan paip yang tak sempurna sehingga kami terpaksa harus mengubahnya..

0 comments:

Post a Comment

 
Privacy | Terms And Conditions | Legal